Betalingen met het kassasysteem van Vendit

Er is een duidelijke trend zichtbaar waarbij steeds minder cash en steeds meer focus op PIN-only betalingen komt. Het gemak en de snelheid van digitale transacties hebben ervoor gezorgd dat klanten vaker hun pinpas, creditcard, horloge of telefoon tevoorschijn halen in plaats van contant geld. Deze verschuiving heeft niet alleen invloed op de betaalmethoden, maar ook op de manier waarop transacties worden vastgelegd. Ook zien we de bewuste keuze om minder bonnetjes te printen. In plaats daarvan wordt er ingezet op digitale alternatieven, zoals het direct e-mailen van een digitale bon naar de klant.

Betalingen

Naast het faciliteren van deze voor de hand liggende betaalmethoden, biedt Vendit ook de mogelijkheid om betalingen per factuur te verwerken. Een extraatje hierbij is de integratie van een betaallink met QR-code, waardoor het betaalgemak nog verder wordt verhoogd. Het systeem van Vendit stopt echter niet bij de transactie in de winkel; het gaat verder in het optimaliseren van de algehele winkelervaring. Dankzij naadloze koppelingen met boekhoudpakketten zoals Exact en Twinfield wordt de financiële administratie volledig geautomatiseerd. Voor retailers die streven naar een efficiënte en geïntegreerde betaaloplossing is Vendit de partner bij uitstek.

Neem direct contact op
vendit-werkwijze-header

Betaal oplossingen voor iedereen

Vendit ontzorgt en ondersteunt je op elk gebied van je kassasysteem, betalingen en administratie.
 
Alles overzichtelijk in één systeem.

Betaalfunctionaliteiten Vendit Systeem

  • PIN-only betalingen

  • Creditcardtransacties

  • Kassabonnen

  • Digitale bonnen

  • Facturen

  • Betaallink of QR-code

  • Naadloze boekhoudkoppelingen

  • Samenwerkingen met hardwareleveranciers (kassalade, bonprinter etc)

Boekhoudpakketten:

  • AFAS

  • CASH

  • Exact Online

  • Muis Software

  • King

  • Snelstart

  • Twinfield

  • Unit4

  • Visma

Even kennismaken?

Plan je gesprek in - no strings attached

Nu gratis demo boeken

Basis functionaliteiten Vendit Systeem

  • Kassabonnen

  • Leveranciers

  • Inventariseren

  • Klantbestellingen

  • Barcodes scannen

  • Prijslabels in meerdere formaten

  • Offertes

  • Betrouwbare rapportages

  • BTW verlegd bij verkoop aan buitenland

  • Orders

  • Openstaande posten

  • Voorraad splitsen obv serienummer

  • Pakbonnen

  • Debiteuren

  • Klantloyaliteit

  • Facturen

  • Verkoop in de wacht

Klanten snel laten betalen?

Vendit maakt het betalen van uitgaande facturen nog eenvoudiger met de betaallink! Op deze manier maak je het jouw klant extra eenvoudig om het openstaande bedrag direct te betalen.

 

Een betaallink is simpelweg een link die je klant naar een beveiligde betaalomgeving stuurt. De klant kan de betaling eenvoudig, snel en veilig voltooien via iDeal of Bancontact. De link kan per e-mail worden verzonden, of worden toegevoegd aan een order of factuur.

 

De ervaring leert dat klanten de factuur sneller betalen en daarbij de kans op fouten in de omschrijving en het bedrag is geminimaliseerd.

 

Deze module wordt kosteloos door Vendit aangeboden. Een abonnement bij de betaalprovider is wel benodigd.

Verkoop 800x600

Meer informatie over Vendit?

Nu gratis demo boeken

Koppeling boekhouding

Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn hebben wij gecertificeerde koppelingen met onder andere Exact Online en Twinfield. Door de koppeling met deze boekhoudpakketten en het keurmerk ‘Betrouwbaar Afrekensysteem’ werken wij samen met veel meer landelijke en lokale accountants.

 

Met de boekhoudpakket module kan je het Vendit kassasysteem eenvoudig koppelen met de populaire online financiële boekhoudpakketten.

 

Met een simpele druk op de knop zet je alle verkoop- en kasboek mutaties klaar voor het boekhoudpakket waarna ze daar één op één geïmporteerd kunnen worden.

 

Met Twinfield en Exact Online vindt de export via de API koppeling plaats en verwerk je ook openstaande posten (debiteur betalingen) automatisch in het Vendit systeem.

Vendit_Support

Betrouwbare administratie

De Vendit kassasoftware draagt vanaf de start het keurmerk ‘Betrouwbaar Afrekensysteem’. Dit keurmerk garandeert een gesloten kassasysteem, hetgeen misbruik voorkomt en je beschermt tegen ongewenste wijzigingen in gegevens.

Een kassa met een keurmerk staat voor betrouwbaarheid, veiligheid en continuïteit. Het biedt zekerheid op alle gebieden die van belang zijn voor een goede bedrijfsvoering en administratie.

Stichting-Betrouwbare-Afrekensystemen-Logo-800x600

Waarom Vendit?

1

Complete kassasoftware

Optimaliseer jouw verkoopproces met de geavanceerde kassasoftware van Vendit. Snel, betrouwbaar en gemakkelijk te integreren. Vereenvoudig transacties en behoud overzicht met intuïtieve functionaliteiten die specifiek zijn afgestemd op jouw branche.

2

Ontzorgen en ondersteunen

Wij ontwikkelen onze winkelmanagement oplossingen volledig zelf. Met onze 40 betrokken collega’s werken wij iedere dag aan onze kwalitatief hoogwaardige automatiseringsoplossingen en service. Om je nóg beter van dienst te kunnen zijn.

3

Uitgebreide en betrouwbare rapportages

Bekijk in één overzichtelijk dashboard jouw omzet, marge, korting, aantal transacties, aantal verkocht, gemiddelde transactiewaarde, gemiddeld aantal producten per transactie en vergelijk deze real-time met een voorgaande periode, zodat je gelijk weet waar je met jouw organisatie staat.

4

Webshop integratie

Succesvol online ondernemen begint voor jou met een webshop die altijd up-to-date is. Uiteraard wil je dat de artikelinformatie in jouw webshop actueel is en het liefst een automatische verwerking van jouw webshoporders. Het webshop voorraadbeheer kan namelijk een hele klus zijn. De Vendit e-commerce en webshop software zorgt daarvoor en neem je veel werk uit handen.

5

Leveranciers koppelingen

Artikelbestanden van leveranciers kunnen eenvoudig worden ingelezen. Er zijn diverse koppelingen voor automatisch verwerken van artikelbestanden, elektronisch bestellen en indien gewenst ook voor het geautomatiseerd uitwisselen van verkoop- en voorraadgegevens.

Interesse in het automatiseren van je winkel?

Het Vendit Systeem bevat veel standaardfuncties waarmee je jouw winkel optimaal automatiseert. Je kunt echter ook aanvullende modules en extra toepassingen kiezen, waarmee wij volledig kunnen inspelen op de wensen en eisen van je bedrijf. Wil je weten wat Vendit specifiek voor je winkelautomatisering kan betekenen? Maak dan een afspraak via het contactformulier, 010 – 442 44 20 of sales@vendit.nl. Wij geven jou dan geheel vrijblijvend een interactieve demonstratie van de flexibiliteit en vele mogelijkheden van het Vendit systeem.

Zij maakten hun workflows al beter

Achteraf hadden we veel eerder moeten overstappen naar de webshop van Vendit. We hebben jarenlang alle online bestellingen handmatig moeten verwerken ...


Patrick van Dessel

Beheer Hopmans online webshop

Lees het volledige interview

Met Vendit besparen we nu al flink op de accountantskosten! We versturen ook een betaallink mee in onze facturen, dat scheelt een hoop nabellen en ...


Ruud Davids

Eigenaar Almeers Caravan Bedrijf

Lees het volledige interview

Voorraadbeheer tussen winkel, magazijn en webshop is in onze business een cruciale factor. Alle cijfers moeten kloppend zijn. Met het Vendit Systeem ...


Rick van Stippent

Eigenaar van het autorenovatiebedrijf Stipt

Lees het volledige interview