Het alles-in-één-automatiseringsplatform voor de elektrobranche

In de Vendit kassasoftware is het invoeren van een klantorder met aanbetaling, factureren op rekening, aanmaningen versturen, voorraadbeheer, leveren op basis van pakbonnen, serienummerregistratie, bruikleenregistratie, bestellingen, reparatie aannemen en eenvoudig afrekenen door middel van scannen en touchscreen mogelijk. 

Ook is het centrale artikelbestand van jouw inkooporganisatie eenvoudig in te lezen. Met behulp van onder andere de reparatiemodule kan je al jouw reparaties efficiënt en snel verwerken en gebruiken om iedere monteur apart in te plannen. De benodigde tijd voor een reparatie kan worden weergegeven aan de hand van de tarievenlijst, zodat jullie nooit meer te weinig in rekening brengen. 

Handige functionaliteiten

Daarnaast bevat het Vendit kassasoftware elektrobranche de volgende functies:

Handige functies in het Vendit Systeem

  • Offertes maken voor klanten

  • Altijd actuele artikelinformatie en elektronisch bestellen

  • Eenvoudige klantselecties maken ten behoeve van specifieke mailingen

  • Bruikleen- en inruilregistratie

  • Serienummerregistratie

  • Tijdregistratie werknemers

  • Klantorders en reserveringen

Optioneel:

  • Koppeling met alle bekende boekhoudpakketten, waaronder Twinfield en Exact

  • SMS module (stuur een SMS als een bestelling binnen of een reparatie gereed is)

  • Klantenpas- en loyaliteitsmodule

  • Reparatiemodule met uitgebreide grafische planning

Waarom Vendit?

1

Complete kassasoftware

Optimaliseer jouw verkoopproces met de geavanceerde kassasoftware van Vendit. Snel, betrouwbaar en gemakkelijk te integreren. Vereenvoudig transacties en behoud overzicht met intuïtieve functionaliteiten die specifiek zijn afgestemd op de elektrobranche.

2

Werkplaats functionaliteiten

Beheer reparaties eenvoudig en efficiënt. Houd de voortgang bij, stroomlijn communicatie met klanten en zorg voor een vlotte afhandeling van reparatieverzoeken. Met Vendit heb je volledige controle over het reparatieproces.

3

Uitgebreide en betrouwbare rapportages

Bekijk in één overzichtelijk dashboard jouw omzet, marge, korting, aantal transacties, aantal verkocht, gemiddelde transactiewaarde, gemiddeld aantal producten per transactie en vergelijk deze real-time met een voorgaande periode, zodat je gelijk weet waar je met jouw organisatie staat.

4

Webshop integratie

Succesvol online ondernemen begint voor jou met een webshop die altijd up-to-date is. Uiteraard wil je dat de artikelinformatie in jouw webshop actueel is en het liefst een automatische verwerking van jouw webshoporders. Het webshop voorraadbeheer kan namelijk een hele klus zijn. De Vendit e-commerce en webshop software zorgt daarvoor en neem je veel werk uit handen.

5

Leveranciers koppelingen

Artikelbestanden van leveranciers kunnen eenvoudig worden ingelezen. Er zijn diverse koppelingen voor automatisch verwerken van artikelbestanden, elektronisch bestellen en indien gewenst ook voor het geautomatiseerd uitwisselen van verkoop- en voorraadgegevens.

Even kennismaken?

Plan je gesprek in - no strings attached

Nu gratis demo boeken

Standaard functionaliteiten Vendit Systeem

  • Kassabonnen

  • Leveranciers

  • Inventariseren

  • Klantbestellingen

  • Barcodes scannen

  • Prijslabels in meerdere formaten

  • Offertes

  • Betrouwbare rapportages

  • BTW verlegd bij verkoop aan buitenland

  • Orders

  • Openstaande posten

  • Voorraad splitsen obv serienummer

  • Pakbonnen

  • Debiteuren

  • Klantloyaliteit

  • Facturen

  • Verkoop in de wacht

Online dashboard

Met het Online Dashboard krijg je waar ook ter wereld, op ieder device, direct inzage in de belangrijkste KPI’s en cijfers binnen jouw organisatie. Bekijk in één overzichtelijk dashboard de omzet, marge, korting, aantal transacties, aantal verkocht, gemiddelde transactiewaarde, gemiddeld aantal producten per transactie en vergelijk deze real-time met een voorgaande periode, zodat je gelijk weet waar je met jouw organisatie staat. Tevens kan je een selectie maken op bepaalde merken, omzetgroepen en/of medewerkers om een nadere analyse op jouw cijfers te doen!

Mockup_smartphone_OnlineDashboard

Uitgebreide en betrouwbare rapportages

  • Grootboekjournaal
  • Omzet en- margelijst van: omzetgroepen / merken / leveranciers en producten
  • Periode vergelijken (per dag / week / maand / jaar)
  • Producten Top / Flop 100
  • Omloopsnelheid per product / omzetgroep
  • Doorverkooplijst
  • Voorraadlijst
Dashboard

E-commerce mogelijkheden

Inmiddels doen ruim 80% van de consumenten jaarlijks meerdere aankopen online. Een goed vindbare webshop zorgt voor meer omzet en bovendien voor meer traffic naar de fysieke winkel. Vendit biedt je een totaaloplossing, waaronder de webshop, orderverwerking, voorraadbeheer winkel, marketing- en rapportagetools, support en hosting. Zo kan je kiezen uit een groot aantal designs of een volledig gepersonaliseerde online winkel welke ons professionele ontwikkelteam voor je desgewenst geheel op maat maakt. De Vendit webshops zijn zowel geschikt voor een PC, tablet als mobiel.

Succesvol online ondernemen begint met een webshop die altijd up-to-date is. Uiteraard wil je dat de artikelinformatie in jouw webshop actueel is en het liefst een automatische verwerking van de webshoporders. Het webshop voorraadbeheer kan namelijk een hele klus zijn. 

De Vendit e-commerce en webshopsoftware zorgt daarvoor en neemt veel werk uit handen!

Webshop-Crop-RadioBakker

Reparaties

Een ander belangrijk aspect is de reparatie afdeling. Klanten vertrouwen je met hen producten voor reparatie en een efficiënt proces is hierbij van cruciaal belang. Met ons geautomatiseerde systeem kan je reparatieverzoeken snel en nauwkeurig registreren, de voortgang bijhouden en jouw klanten informeren zodra de reparatie gereed is, via een handige SMS-melding.

Dit verhoogt niet alleen de klanttevredenheid, maar maakt ook de interne processen efficiënter. Bovendien kan je gemakkelijk reparatiehistorie bijhouden, wat waardevolle inzichten biedt voor verbetering van jouw dienstverlening.

Ook kan je in de SMS-melding direct een betaallink meesturen voor een snelle afhandeling. Deze betaallink kan op de order of factuur opgenomen worden.

Met behulp van het Vendit Systeem kan je alle werkzaamheden en reparaties in het atelier snel en efficiënt verwerken. Zo kun je onder andere zien of, en wanneer, een product bij jou is gekocht, een aanbetaling registreren en een prijsopgave doen.

Het is mogelijk om aan een reparatie de benodigde tijd te koppelen, zodat je snel kan zien hoeveel tijd een reparatie in beslag neemt. Zo breng je nooit te weinig arbeid in rekening.

Bokumo smal

Registratie reparaties

  • Het aannemen en verwerken van opdrachten in je werkplaats zijn in een handomdraai gerealiseerd.

  • Reparatieopdrachten aanmaken voor externe reparatiebedrijven.

  • Meerdere servicehandelingen of klachtomschrijvingen invoeren.

  • Standaardkosten per productgroep aanmaken.

  • Opdrachten inplannen voor je atelier.

  • Bruikleen registratie.

  • Grafisch planningsoverzicht.

  • Staat van het aangeboden object registreren bij inname.

  • Per dagdeel en per persoon kunt u zien hoeveel tijd er nog vrij is.

  • Statussen toekennen per reparatie (bijvoorbeeld prijsopgave, wacht op onderdelen).

  • Verlof en/of ziekte registratie in de planning.

  • Afgiftebewijs voor klant.

Interesse in het automatiseren van je winkel?

Het Vendit Systeem bevat veel standaardfuncties waarmee je jouw winkel optimaal automatiseert. Je kunt echter ook aanvullende modules en extra toepassingen kiezen, waarmee wij volledig kunnen inspelen op de wensen en eisen van je bedrijf. Wil je weten wat Vendit specifiek voor je winkelautomatisering kan betekenen? Maak dan een afspraak via het contactformulier, 010 – 442 44 20 of sales@vendit.nl. Wij geven jou dan geheel vrijblijvend een interactieve demonstratie van de flexibiliteit en vele mogelijkheden van het Vendit systeem.

Zij maakten hun workflows al beter

Achteraf hadden we veel eerder moeten overstappen naar de webshop van Vendit. We hebben jarenlang alle online bestellingen handmatig moeten verwerken ...


Patrick van Dessel

Beheer Hopmans online webshop

Lees het volledige interview

Met Vendit besparen we nu al flink op de accountantskosten! We versturen ook een betaallink mee in onze facturen, dat scheelt een hoop nabellen en ...


Ruud Davids

Eigenaar Almeers Caravan Bedrijf

Lees het volledige interview

Voorraadbeheer tussen winkel, magazijn en webshop is in onze business een cruciale factor. Alle cijfers moeten kloppend zijn. Met het Vendit Systeem ...


Rick van Stippent

Eigenaar van het autorenovatiebedrijf Stipt

Lees het volledige interview