Ben je op zoek naar een winkelautomatisering systeem waarmee je succesvoller kan ondernemen? Een systeem waarbij je vanuit één omgeving overzicht en inzicht hebt in jouw gehele winkelbedrijf? Dan ben je bij Vendit aan het juiste adres.
Of je nu een klein of groot winkelbedrijf hebt, een filiaalbedrijf of een franchiseorganisatie, voor iedere onderneming hebben wij een geschikt afrekensysteem. Wij bieden je gebruiksvriendelijke en complete automatiserings- en e-commerce oplossingen. Eén totaalpakket.
Met koppelingen met jouw boekhoudprogramma en webshop, een dashboard en uitgebreide management rapportages.
Het Vendit kassasysteem kenmerkt zich door de gebruiksvriendelijkheid en eenvoud.
Het Vendit afrekensysteem bevat veel standaard functionaliteiten waarmee je jouw winkel(bedrijf) optimaal automatiseert.
Afhankelijk van jouw bedrijfsomvang en je specifieke wensen, kan je kiezen uit drie verschillende oplossingen: Point of Sale (POS), Premium of Enterprise.
Bekijk welk systeem met welke functionaliteiten het beste aansluit op jouw wensen en maak een afspraak voor een vrijblijvende demonstratie.
De kosten voor de aanschaf van een kassasysteem kunnen erg variëren. Deze kosten zijn afhankelijk van de functies, programma’s en hardware die jullie wensen. Onze functionaliteiten bestaan uit drie pakketten, Point of Sale, Vendit Premium en Vendit Enterprise.
Het Vendit Systeem bevat veel standaardfuncties waarmee je jouw winkel optimaal automatiseert. Je kunt echter ook aanvullende modules en extra toepassingen kiezen, waarmee wij volledig kunnen inspelen op de wensen en eisen van je bedrijf. Wil je weten wat Vendit specifiek voor je winkelautomatisering kan betekenen? Maak dan een afspraak via het contactformulier, 010 – 442 44 20 of sales@vendit.nl. Wij geven jou dan geheel vrijblijvend een interactieve demonstratie van de flexibiliteit en vele mogelijkheden van het Vendit systeem.