Of je nu een slijterij, delicatessenzaak of snackbar heeft, het Vendit Systeem is voor zowel een eenmanszaak als filiaalbedrijf in de food & drinks branche dé ideale oplossing.
Gemak, snelheid en controle zijn hierbij de ingrediënten, waardoor je optimaal kan ondernemen. Het Vendit afrekensysteem bevat de gehele werkwijze inclusief specifieke functionaliteiten zoals weegschaalfuncties en emballage.
Kassabonnen
Leveranciers
Inventariseren
Klantbestellingen
Barcodes scannen
Prijslabels in meerdere formaten
Offertes
Betrouwbare rapportages
BTW verlegd bij verkoop aan buitenland
Orders
Openstaande posten
Voorraad splitsen obv serienummer
Pakbonnen
Debiteuren
Klantloyaliteit
Facturen
Verkoop in de wacht
Daarnaast bevat het Vendit Systeem voor de food & drinks branche de volgende functies:
Zeer snel afrekenen met touchscreen en/of scanner
Scannen van weegschaalbarcodes en integratie weegschaal
Statiegeld/emballage registratie
Genereren besteladvies (min/max voorraad)
Bevoegdheden medewerkers instellen
Zeer uitgebreid actieprijsbeheer (3 halen 2 betalen, goedkoopste artikel halve prijs, van een merk 2e artikel gratis)
Instore communicatie (klantendisplay met kassabon en reclamefilm)
Koppeling met alle bekende boekhoudpakketten, waaronder Twinfield en Exact
Klantloyaliteitssysteem met uitgebreide spaarmogelijkheden
Waardecheques en tegoedbonnen registratie
Verkoop op rekening o.b.v. pakbon (verzamelfactuur)
Uitgebreide importmogelijkheden artikelen/barcodes/prijzen
Management-, omzet- en doorverkooprapportages
Tijdregistratie medewerkers
Klantorders en reserveringen
Optimaliseer jouw verkoopproces met de geavanceerde kassasoftware van Vendit. Snel, betrouwbaar en gemakkelijk te integreren. Vereenvoudig transacties en behoud overzicht met intuïtieve functionaliteiten die specifiek zijn afgestemd op de Food & Drinks branche.
Vendit voorziet je van een spaarsysteem en vanwege de up-to-date postcode stratentabel is de klantkaart in no-time aangemaakt. Na iedere aankoop kan je de tussenstand van het spaarsaldo op de kassabon/factuur afdrukken.
Bekijk in één overzichtelijk dashboard jouw omzet, marge, korting, aantal transacties, aantal verkocht, gemiddelde transactiewaarde, gemiddeld aantal producten per transactie en vergelijk deze real-time met een voorgaande periode, zodat je gelijk weet waar je met jouw organisatie staat.
Succesvol online ondernemen begint voor jou met een webshop die altijd up-to-date is. Uiteraard wil je dat de artikelinformatie in jouw webshop actueel is en het liefst een automatische verwerking van jouw webshoporders. Het webshop voorraadbeheer kan namelijk een hele klus zijn. De Vendit e-commerce en webshop software zorgt daarvoor en neem je veel werk uit handen.
Artikelbestanden van leveranciers kunnen eenvoudig worden ingelezen. Er zijn diverse koppelingen voor automatisch verwerken van artikelbestanden, elektronisch bestellen en indien gewenst ook voor het geautomatiseerd uitwisselen van verkoop- en voorraadgegevens.
Met het Online Dashboard krijg je waar ook ter wereld, op ieder device, direct inzage in de belangrijkste KPI’s en cijfers binnen jouw organisatie. Bekijk in één overzichtelijk dashboard de omzet, marge, korting, aantal transacties, aantal verkocht, gemiddelde transactiewaarde, gemiddeld aantal producten per transactie en vergelijk deze real-time met een voorgaande periode, zodat je gelijk weet waar je met jouw organisatie staat. Tevens kan je een selectie maken op bepaalde merken, omzetgroepen en/of medewerkers om een nadere analyse op jouw cijfers te doen!
Inmiddels doen ruim 80% van de consumenten jaarlijks meerdere aankopen online. Een goed vindbare webshop zorgt voor meer omzet en bovendien voor meer traffic naar de fysieke winkel. Vendit biedt je een totaaloplossing, waaronder de webshop, orderverwerking, voorraadbeheer winkel, marketing- en rapportagetools, support en hosting. Zo kan je kiezen uit een groot aantal designs of een volledig gepersonaliseerde online winkel welke ons professionele ontwikkelteam voor je desgewenst geheel op maat maakt. De Vendit webshops zijn zowel geschikt voor een PC, tablet als mobiel.
Succesvol online ondernemen begint met een webshop die altijd up-to-date is. Uiteraard wil je dat de artikelinformatie in jouw webshop actueel is en het liefst een automatische verwerking van de webshoporders. Het webshop voorraadbeheer kan namelijk een hele klus zijn.
De Vendit e-commerce en webshopsoftware zorgt daarvoor en neemt veel werk uit handen!
Het Vendit Systeem bevat veel standaardfuncties waarmee je jouw winkel optimaal automatiseert. Je kunt echter ook aanvullende modules en extra toepassingen kiezen, waarmee wij volledig kunnen inspelen op de wensen en eisen van je bedrijf. Wil je weten wat Vendit specifiek voor je winkelautomatisering kan betekenen? Maak dan een afspraak via het contactformulier, 010 – 442 44 20 of sales@vendit.nl. Wij geven jou dan geheel vrijblijvend een interactieve demonstratie van de flexibiliteit en vele mogelijkheden van het Vendit systeem.