Loyaliteit verhogen in de retail

Vendit biedt diverse loyaliteitsmogelijkheden in het Vendit Systeem. Je koppelt hierbij eenvoudig een unieke barcode aan een klantenkaart. Vendit voorziet je van een spaarsysteem waarmee klantenkaarten, door een up-to-date postcode stratentabel, in no-time zijn aangemaakt. 


Na iedere aankoop kan je de tussenstand van het spaarsaldo op de kassabon of factuur afdrukken. Zo creëer je met jouw eigen klantenpas een groot aantal voordelen, waardoor je veel klantgerichter kan gaan werken. Klanten kunnen, met het gespaarde saldo, producten in jouw winkel aanschaffen of sparen voor andere kortingen.

Loyale klanten

Vendit ontzorgt en ondersteunt je op elk gebied van je kassasysteem, klantenbestand en winkelmanagement.
 
Alles overzichtelijk in één systeem.

Informatie klantenbestand

  • Naam

  • Adres

  • Gekochte producten

  • Retouren

  • Bestede euro's

  • Korting

Samenwerkingen met:

Waarom Vendit?

1

Complete kassasoftware

Optimaliseer jouw verkoopproces met de geavanceerde kassasoftware van Vendit. Snel, betrouwbaar en gemakkelijk te integreren. Vereenvoudig transacties en behoud overzicht met intuïtieve functionaliteiten die specifiek zijn afgestemd op jouw branche.

2

Ontzorgen en ondersteunen

Wij ontwikkelen onze winkelmanagement oplossingen volledig zelf. Met onze 40 betrokken collega’s werken wij iedere dag aan onze kwalitatief hoogwaardige automatiseringsoplossingen en service. Om je nóg beter van dienst te kunnen zijn.

3

Uitgebreide en betrouwbare rapportages

Bekijk in één overzichtelijk dashboard jouw omzet, marge, korting, aantal transacties, aantal verkocht, gemiddelde transactiewaarde, gemiddeld aantal producten per transactie en vergelijk deze real-time met een voorgaande periode, zodat je gelijk weet waar je met jouw organisatie staat.

4

Webshop integratie

Succesvol online ondernemen begint voor jou met een webshop die altijd up-to-date is. Uiteraard wil je dat de artikelinformatie in jouw webshop actueel is en het liefst een automatische verwerking van jouw webshoporders. Het webshop voorraadbeheer kan namelijk een hele klus zijn. De Vendit e-commerce en webshop software zorgt daarvoor en neem je veel werk uit handen.

5

Leveranciers koppelingen

Artikelbestanden van leveranciers kunnen eenvoudig worden ingelezen. Er zijn diverse koppelingen voor automatisch verwerken van artikelbestanden, elektronisch bestellen en indien gewenst ook voor het geautomatiseerd uitwisselen van verkoop- en voorraadgegevens.

Even kennismaken?

Plan je gesprek in - no strings attached

Nu gratis demo boeken

Klanten registratie?

Wanneer je kiest voor een kassasysteem van Vendit beschik je over een volledig klantenbestand. Verhoog je klantenloyaliteit door een unieke (bar)code aan een klant te hangen. Hiermee kan worden gespaard voor kortingen of cadeaus. Dit kan uiteraard door middel van een fysieke of een digitale klantenpas.

 

De klantenpassen kunnen geheel naar eigen inzicht professioneel worden bedrukt met eigen ontwerp. Met deze loyaliteitsmogelijkheden stimuleer je verkoop op naam, hetgeen ten goede komt aan de verkoophistorie en klantloyaliteit.


Heb jij al een klantenpas voor jouw klanten?

smalliStock-1465947849

Waardecheques

Ook kan je met het Vendit Systeem zeer eenvoudig fraaie waarde cheques genereren, mailen of afdrukken. Ontwerp je eigen lay-out of maak gebruik van één van de voorbeeld lay-outs.

 

Op iedere waarde cheque staat een unieke barcode, zodat je bij inname alleen de barcode op de waarde cheque hoeft te scannen. Tevens staan de NAW-gegevens van de klant en het gespaarde bedrag of het kortingspercentage op de waardecheque. Na het afdrukken kan je alle spaartegoeden op nul zetten, zodat de klant weer opnieuw kan gaan sparen.

 

In de klantkaarten kan je eenvoudig terugzien of de klant een waarde cheque heeft ontvangen en ook wanneer deze is ingewisseld. Uiteraard zijn er eenvoudig overzichten af te drukken van de uitgegeven waarde cheques.

smalliStock-1465947849

Eigen cadeaukaart

Vendit levert naast het kassasysteem ook de mogelijkheid om een cadeaukaart uit te brengen. We hebben een samenwerking met Givacard, die zowel digitale als fysieke cadeaukaarten kan realiseren.

Hiervoor werken wij onder andere samen met Givacard. 

 

Met een eigen cadeaukaart krijg je twee keer een klant in de winkel, namelijk degene die de cadeaukaart koopt en degene die hem verzilvert. Dat zijn twee verkoopkansen!

 

Ervaring leert bovendien dat klanten met een cadeaukaart gemiddeld zo’n 61% meer besteden. Cadeaukaarten hebben een vrije waarde en kunnen standaard opgewaardeerd en verzilverd worden met elk gewenst bedrag. Hierdoor past een cadeaukaart in elk budget.

 

Givacard zorgt ervoor dat je maandelijks per e-mail een overzicht van alle verkochte en verzilverde kaarten per filiaal ontvangt. Tevens is het ook mogelijk om deze eigen cadeaukaarten te verzilveren in de, aan Vendit gekoppelde, webshop!

 

Givacard

Actief in diverse branches

Onze automatiseringsoplossingen voortdurend afstemmen op de wensen en behoeften van onze klanten… dat is wat wij al meer dan 35 jaar doen. Ruim 12.000 gebruikers in meer dan 40 branches maken iedere dag gebruik van ons complete afrekensysteem.

 

Grote en kleine retailers en franchise organisaties in een tal van branches genieten met het Vendit kassasysteem van een optimale automatisering. Omdat iedere branche om andere specialismen vraagt, hebben wij de functionaliteiten in het Vendit Systeem aangepast aan de werkwijze van ondernemers in diverse branches zoals: autoparts, boekhandel, outdoor, cadeau/geschenk, dierenspeciaalzaken, doe-het-zelf, drogisterij, elektro, mode, food & drinks, groothandel, muziek, onderwijs, speelgoed, sport, telecom, tuincentra, tweewieler, warenhuizen, wonen en nog veel meer.

pauw

Een aantal branches

  • Doe-het-zelf

  • Elektro

  • Food & Drinks

  • Juwelier

  • Mode

  • Muziek

  • Outdoor

  • Sport

  • Telecom

  • Tweewieler

  • Wonen

  • .. en nog veel meer

Interesse in het automatiseren van je winkel?

Het Vendit Systeem bevat veel standaardfuncties waarmee je jouw winkel optimaal automatiseert. Je kunt echter ook aanvullende modules en extra toepassingen kiezen, waarmee wij volledig kunnen inspelen op de wensen en eisen van je bedrijf. Wil je weten wat Vendit specifiek voor je winkelautomatisering kan betekenen? Maak dan een afspraak via het contactformulier, 010 – 442 44 20 of sales@vendit.nl. Wij geven jou dan geheel vrijblijvend een interactieve demonstratie van de flexibiliteit en vele mogelijkheden van het Vendit systeem.

Zij maakten hun workflows al beter

Achteraf hadden we veel eerder moeten overstappen naar de webshop van Vendit. We hebben jarenlang alle online bestellingen handmatig moeten verwerken ...


Patrick van Dessel

Beheer Hopmans online webshop

Lees het volledige interview

Met Vendit besparen we nu al flink op de accountantskosten! We versturen ook een betaallink mee in onze facturen, dat scheelt een hoop nabellen en ...


Ruud Davids

Eigenaar Almeers Caravan Bedrijf

Lees het volledige interview

Voorraadbeheer tussen winkel, magazijn en webshop is in onze business een cruciale factor. Alle cijfers moeten kloppend zijn. Met het Vendit Systeem ...


Rick van Stippent

Eigenaar van het autorenovatiebedrijf Stipt

Lees het volledige interview