Altijd actuele artikelinformatie en elektronisch bestellen
Eenvoudige klantselecties maken ten behoeve van specifieke mailingen
Direct toegang tot combinatieprijslijsten van de bekende providers
Specifieke bonussen per provider in één overzicht
Snel aansluitproces van abonnementen
Overzicht van verkochte abonnementen (per provider / per soort abonnement / nieuw of verlenging)
Registreren van GSM- en IMEI nummers
Elektronische e-vouchers opvragen t.b.v. prepaid GSM
Bruikleen- en inruilregistratie
Koppeling met alle bekende boekhoudpakketten, waaronder Twinfield en Exact
Koppelingen met Baseline van Retail Synergie, DAP van Telecombinatie en Backoffice van Searchdog
SMS module (stuur een SMS als een bestelling binnen of een reparatie gereed is)
Klantenpas- en loyaliteitsmodule
Reparatiemodule met uitgebreide grafische planning
Achteraf hadden we veel eerder moeten overstappen naar de webshop van Vendit. We hebben jarenlang alle online bestellingen handmatig moeten verwerken ...
Met Vendit besparen we nu al flink op de accountantskosten! We versturen ook een betaallink mee in onze facturen, dat scheelt een hoop nabellen en ...
Voorraadbeheer tussen winkel, magazijn en webshop is in onze business een cruciale factor. Alle cijfers moeten kloppend zijn. Met het Vendit Systeem ...
Optimaliseer jouw verkoopproces met de geavanceerde kassasoftware van Vendit. Snel, betrouwbaar en gemakkelijk te integreren. Vereenvoudig transacties en behoud overzicht met intuïtieve functionaliteiten die specifiek zijn afgestemd op de elektrobranche.
Beheer reparaties eenvoudig en efficiënt. Houd de voortgang bij, stroomlijn communicatie met klanten en zorg voor een vlotte afhandeling van reparatieverzoeken. Met Vendit heb je volledige controle over het reparatieproces.
Bekijk in één overzichtelijk dashboard jouw omzet, marge, korting, aantal transacties, aantal verkocht, gemiddelde transactiewaarde, gemiddeld aantal producten per transactie en vergelijk deze real-time met een voorgaande periode, zodat je gelijk weet waar je met jouw organisatie staat.
Succesvol online ondernemen begint voor jou met een webshop die altijd up-to-date is. Uiteraard wil je dat de artikelinformatie in jouw webshop actueel is en het liefst een automatische verwerking van jouw webshoporders. Het webshop voorraadbeheer kan namelijk een hele klus zijn. De Vendit e-commerce en webshop software zorgt daarvoor en neem je veel werk uit handen.
Artikelbestanden van leveranciers kunnen eenvoudig worden ingelezen. Er zijn diverse koppelingen voor automatisch verwerken van artikelbestanden, elektronisch bestellen en indien gewenst ook voor het geautomatiseerd uitwisselen van verkoop- en voorraadgegevens.
Kassabonnen
Leveranciers
Inventariseren
Klantbestellingen
Barcodes scannen
Prijslabels in meerdere formaten
Offertes
Betrouwbare rapportages
BTW verlegd bij verkoop aan buitenland
Orders
Openstaande posten
Voorraad splitsen obv serienummer
Pakbonnen
Debiteuren
Klantloyaliteit
Facturen
Verkoop in de wacht
Met het Online Dashboard krijg je waar ook ter wereld, op ieder device, direct inzage in de belangrijkste KPI’s en cijfers binnen jouw organisatie. Bekijk in één overzichtelijk dashboard de omzet, marge, korting, aantal transacties, aantal verkocht, gemiddelde transactiewaarde, gemiddeld aantal producten per transactie en vergelijk deze real-time met een voorgaande periode, zodat je gelijk weet waar je met jouw organisatie staat. Tevens kan je een selectie maken op bepaalde merken, omzetgroepen en/of medewerkers om een nadere analyse op jouw cijfers te doen!
Inmiddels doen ruim 80% van de consumenten jaarlijks meerdere aankopen online. Een goed vindbare webshop zorgt voor meer omzet en bovendien voor meer traffic naar de fysieke winkel. Vendit biedt je een totaaloplossing, waaronder de webshop, orderverwerking, voorraadbeheer winkel, marketing- en rapportagetools, support en hosting. Zo kan je kiezen uit een groot aantal designs of een volledig gepersonaliseerde online winkel welke ons professionele ontwikkelteam voor je desgewenst geheel op maat maakt. De Vendit webshops zijn zowel geschikt voor een PC, tablet als mobiel.
Succesvol online ondernemen begint met een webshop die altijd up-to-date is. Uiteraard wil je dat de artikelinformatie in jouw webshop actueel is en het liefst een automatische verwerking van de webshoporders. Het webshop voorraadbeheer kan namelijk een hele klus zijn.
De Vendit e-commerce en webshopsoftware zorgt daarvoor en neemt veel werk uit handen!
Een ander belangrijk aspect is de reparatie afdeling. Klanten vertrouwen je met hen producten voor reparatie en een efficiënt proces is hierbij van cruciaal belang. Met ons geautomatiseerde systeem kan je reparatieverzoeken snel en nauwkeurig registreren, de voortgang bijhouden en jouw klanten informeren zodra de reparatie gereed is, via een handige SMS-melding.
Dit verhoogt niet alleen de klanttevredenheid, maar maakt ook de interne processen efficiënter. Bovendien kan je gemakkelijk reparatiehistorie bijhouden, wat waardevolle inzichten biedt voor verbetering van jouw dienstverlening.
Ook kan je in de SMS-melding direct een betaallink meesturen voor een snelle afhandeling. Deze betaallink kan op de order of factuur opgenomen worden.
Met behulp van het Vendit Systeem kan je alle werkzaamheden en reparaties in het atelier snel en efficiënt verwerken. Zo kun je onder andere zien of, en wanneer, een product bij jou is gekocht, een aanbetaling registreren en een prijsopgave doen.
Het is mogelijk om aan een reparatie de benodigde tijd te koppelen, zodat je snel kan zien hoeveel tijd een reparatie in beslag neemt. Zo breng je nooit te weinig arbeid in rekening.
Het aannemen en verwerken van opdrachten in je werkplaats zijn in een handomdraai gerealiseerd.
Reparatieopdrachten aanmaken voor externe reparatiebedrijven.
Meerdere servicehandelingen of klachtomschrijvingen invoeren.
Standaardkosten per productgroep aanmaken.
Opdrachten inplannen voor je atelier.
Bruikleen registratie.
Grafisch planningsoverzicht.
Staat van het aangeboden object registreren bij inname.
Per dagdeel en per persoon kunt u zien hoeveel tijd er nog vrij is.
Statussen toekennen per reparatie (bijvoorbeeld prijsopgave, wacht op onderdelen).
Verlof en/of ziekte registratie in de planning.
Afgiftebewijs voor klant.
Het Vendit Systeem bevat veel standaardfuncties waarmee je jouw winkel optimaal automatiseert. Je kunt echter ook aanvullende modules en extra toepassingen kiezen, waarmee wij volledig kunnen inspelen op de wensen en eisen van je bedrijf. Wil je weten wat Vendit specifiek voor je winkelautomatisering kan betekenen? Maak dan een afspraak via het contactformulier, 010 – 442 44 20 of sales@vendit.nl. Wij geven jou dan geheel vrijblijvend een interactieve demonstratie van de flexibiliteit en vele mogelijkheden van het Vendit systeem.