Vendit heeft de ideale oplossing voor winkels met meerdere vestigingen, een webshop en/of een centraal magazijn.
Met diverse samenwerkingen maakt Vendit het mogelijk om verzenden van pakketten en planning van transport zo eenvoudig mogelijk te maken.
Denk hierbij aan automatische genereren van verzendlabels en opzetten van de beste afleverroutes.
Efficiënte logistiek en distributie
Vanuit één systeem orders bij diverse vervoerders
Sneller, efficiënter en minder foutgevoelig
Ruim 300 vervoerders en bezorgopties aan het systeem te koppelen: lokaal, nationaal en internationaal
Automatisch de juiste labels en documentatie uit je printer(s)
Orders verzendklaar in minder dan een seconde
Je gehele logistieke proces beter, sneller, transparanter én goedkoper
Snel en geautomatiseerd plannen van transport en de beste routes.
Automatisch maken van bezorg- en serviceafspraken
Transport Software Bumbal
Verzend Software Transsmart
Pakket verzending SendCloud
Achteraf hadden we veel eerder moeten overstappen naar de webshop van Vendit. We hebben jarenlang alle online bestellingen handmatig moeten verwerken ...
Met Vendit besparen we nu al flink op de accountantskosten! We versturen ook een betaallink mee in onze facturen, dat scheelt een hoop nabellen en ...
Voorraadbeheer tussen winkel, magazijn en webshop is in onze business een cruciale factor. Alle cijfers moeten kloppend zijn. Met het Vendit Systeem ...
Optimaliseer jouw verkoopproces met de geavanceerde kassasoftware van Vendit. Snel, betrouwbaar en gemakkelijk te integreren. Vereenvoudig transacties en behoud overzicht met intuïtieve functionaliteiten die specifiek zijn afgestemd op jouw branche.
Wij ontwikkelen onze winkelmanagement oplossingen volledig zelf. Met onze 40 betrokken collega’s werken wij iedere dag aan onze kwalitatief hoogwaardige automatiseringsoplossingen en service. Om je nóg beter van dienst te kunnen zijn.
Bekijk in één overzichtelijk dashboard jouw omzet, marge, korting, aantal transacties, aantal verkocht, gemiddelde transactiewaarde, gemiddeld aantal producten per transactie en vergelijk deze real-time met een voorgaande periode, zodat je gelijk weet waar je met jouw organisatie staat.
Succesvol online ondernemen begint voor jou met een webshop die altijd up-to-date is. Uiteraard wil je dat de artikelinformatie in jouw webshop actueel is en het liefst een automatische verwerking van jouw webshoporders. Het webshop voorraadbeheer kan namelijk een hele klus zijn. De Vendit e-commerce en webshop software zorgt daarvoor en neem je veel werk uit handen.
Artikelbestanden van leveranciers kunnen eenvoudig worden ingelezen. Er zijn diverse koppelingen voor automatisch verwerken van artikelbestanden, elektronisch bestellen en indien gewenst ook voor het geautomatiseerd uitwisselen van verkoop- en voorraadgegevens.
Kassabonnen
Leveranciers
Inventariseren
Klantbestellingen
Barcodes scannen
Prijslabels in meerdere formaten
Offertes
Betrouwbare rapportages
BTW verlegd bij verkoop aan buitenland
Orders
Openstaande posten
Voorraad splitsen obv serienummer
Pakbonnen
Debiteuren
Klantloyaliteit
Facturen
Verkoop in de wacht
Samen staan we sterk. Om die reden heeft Vendit samenwerkingen met diverse partners. Waaronder Bumbal.
Bumbal is software voor het snel en geautomatiseerd plannen van transport en het bepalen van de beste routes, waarbij de klant zelf een bezorg- of serviceafspraak kan inplannen.
Samen staan we sterk. Om die reden heeft Vendit samenwerkingen met diverse partners. Waaronder Transsmart.
De verzendsoftware van Transsmart is gekoppeld aan ruim 300 vervoerders in meer dan 150 landen wereldwijd. Vanuit Vendit beschik je standaard over de shipping en delivery managementoplossingen van Transsmart. Hiermee maak je een logistieke verbinding tussen Vendit, de webshop, magazijn, vervoerders en klanten.
Samen staan we sterk. Om die reden heeft Vendit samenwerkingen met diverse partners. Waaronder Sendcloud.
Driekwart van de Nederlandse shoppers vindt de kosten en snelheid van bezorging het belangrijkste. Automatiseer het verwerkingsproces en verzend efficiënter dan ooit tevoren.
Met Vendit kan je eenvoudig een pakketzending aanmelden via Sendcloud. De zending wordt hierna direct aangemeld bij de betreffende vervoerder en een verzendlabel voor het pakket wordt afgedrukt. Jouw klant ontvangt automatisch een mail met een Track & Trace code, zodat deze de voortgang van zijn pakket kan volgen en jij als ondernemer kan in het Dashboard de status van al jouw zendingen volgen.
De koppeling in Vendit is gratis, voor de (verzend)diensten van Sendcloud worden kosten door Sendcloud in rekening gebracht.
Het Vendit Systeem bevat veel standaardfuncties waarmee je jouw winkel optimaal automatiseert. Je kunt echter ook aanvullende modules en extra toepassingen kiezen, waarmee wij volledig kunnen inspelen op de wensen en eisen van je bedrijf. Wil je weten wat Vendit specifiek voor je winkelautomatisering kan betekenen? Maak dan een afspraak via het contactformulier, 010 – 442 44 20 of sales@vendit.nl. Wij geven jou dan geheel vrijblijvend een interactieve demonstratie van de flexibiliteit en vele mogelijkheden van het Vendit systeem.