Vendit heeft een draadloze scanner ontwikkeld waarmee eenvoudig de correcte (begin) voorraad in het Vendit Systeem gezet kan worden. Je kan eenvoudig alle artikelen en de actuele voorraad invoeren, waarna je direct inzicht krijgt in de verschillen in aantallen, inkoopwaarde en verkoopwaarde tot op product niveau.
Tevens wordt de datum van de laatste inventarisatie opgenomen in de artikelkaart, zodat je altijd kan achterhalen wanneer de voorraad van een bepaald product voor het laatst geïnventariseerd is.
Verkoop / orderpicken
Bestellen
Bestelling binnenmelden
Controle actuele prijs en voorraadstatus
Scanner onthoudt gescande barcodes
Scanner onthoudt ingevoerde aantallen
Uitleesstation gekoppeld aan Vendit
Handig overzicht
Doe eenvoudig laatste correcties of aanvullingen
Optimaliseer jouw verkoopproces met de geavanceerde kassasoftware van Vendit. Snel, betrouwbaar en gemakkelijk te integreren. Vereenvoudig transacties en behoud overzicht met intuïtieve functionaliteiten die specifiek zijn afgestemd op jouw branche.
Wij ontwikkelen onze winkelmanagement oplossingen volledig zelf. Met onze 40 betrokken collega’s werken wij iedere dag aan onze kwalitatief hoogwaardige automatiseringsoplossingen en service. Om je nóg beter van dienst te kunnen zijn.
Bekijk in één overzichtelijk dashboard jouw omzet, marge, korting, aantal transacties, aantal verkocht, gemiddelde transactiewaarde, gemiddeld aantal producten per transactie en vergelijk deze real-time met een voorgaande periode, zodat je gelijk weet waar je met jouw organisatie staat.
Succesvol online ondernemen begint voor jou met een webshop die altijd up-to-date is. Uiteraard wil je dat de artikelinformatie in jouw webshop actueel is en het liefst een automatische verwerking van jouw webshoporders. Het webshop voorraadbeheer kan namelijk een hele klus zijn. De Vendit e-commerce en webshop software zorgt daarvoor en neem je veel werk uit handen.
Artikelbestanden van leveranciers kunnen eenvoudig worden ingelezen. Er zijn diverse koppelingen voor automatisch verwerken van artikelbestanden, elektronisch bestellen en indien gewenst ook voor het geautomatiseerd uitwisselen van verkoop- en voorraadgegevens.
Bij het inventariseren wordt automatisch de datum van de laatste inventarisatie geplaatst in de artikelkaart. Vendit produceert een verschillenlijst en de juiste aantallen worden automatisch of na bevestiging op artikelniveau verwerkt.
Bij het verkopen en order picken loop je door jouw verkoopruimte of magazijn en scan je de artikelen die je wilt afleveren of bestellen. Na het scannen plaatst je de scanner terug in de houder waarna alle gescande artikelen direct verschijnen in het verkoopscherm van Vendit.
Bij het bestellen kan je in jouw winkel eenvoudig de te bestellen artikelen of schapsetiketten scannen. Waarna je in het bestelmenu de gescande artikelen direct kan inlezen bij de juiste leverancier.
Op het moment dat je de bestelde goederen van de leverancier in ontvangst neemt, kan je deze met de draadloze scanner binnen melden.
Prijzen en voorraad op de winkelvloer controleren is mogelijk door het product te scannen. Vendit geeft dan direct de actuele prijs en voorraad weer.
De automatiseringsoplossingen van Vendit zijn handig bij het inventariseren in winkel en magazijn.
Waarom?
Ten eerste versnellen de geïntegreerde automatiseringsfuncties het inventarisatieproces, waardoor winkelmedewerkers efficiënt de voorraad kunnen scannen. Dit leidt tot tijdsbesparing en minimaliseert fouten.
Ten tweede geeft Vendit real-time inzicht in voorraadniveaus, waardoor je direct toegang hebt tot up-to-date informatie over productbeschikbaarheid. Deze informatie stelt je in staat snel te reageren op klantvragen en de algehele klanttevredenheid te verbeteren.
Tot slot draagt Vendit's automatisering bij aan het verminderen van diefstal en verlies door nauwkeurige traceerbaarheid, waardoor afwijkingen in de voorraadbewegingen snel worden opgespoord en aangepakt.
Het Vendit Systeem bevat veel standaardfuncties waarmee je jouw winkel optimaal automatiseert. Je kunt echter ook aanvullende modules en extra toepassingen kiezen, waarmee wij volledig kunnen inspelen op de wensen en eisen van je bedrijf. Wil je weten wat Vendit specifiek voor je winkelautomatisering kan betekenen? Maak dan een afspraak via het contactformulier, 010 – 442 44 20 of sales@vendit.nl. Wij geven jou dan geheel vrijblijvend een interactieve demonstratie van de flexibiliteit en vele mogelijkheden van het Vendit systeem.
Wij zijn afgelopen jaar overgestapt op het Vendit Systeem in combinatie met een e-commerce koppeling. Dit scheelt ons erg veel werk. Naast het feit ...
Helaas is het gedrag van de afnemer onvoorspelbaar wat ervoor zorgt dat wij hoge voorraden aanhouden om te kunnen voldoen aan de wensen en eisen van ...
Doe het goed, doe het groot of doe het niet. In 2011 hebben wij dit pand van 12.000 m2 laten bouwen. Met 65 medewerkers, waaronder 45 voltijd, moeten ...