Vendit kondigt vandaag trots de introductie aan van het vernieuwde ‘Service- en onderhoudsbeurt beheer’. Deze toevoeging stelt fietswinkeliers in staat om klanten eenvoudig te benaderen voor tijdig onderhoud aan hun aangekochte (elektrische) fietsen..
Het beheer van service- en onderhoudsafspraken wordt hiermee een fluitje van een cent en een zorgeloze ervaring voor jouw klanten. Met slechts één druk op de knop kan je klanten een gepersonaliseerde e-mail en/of sms sturen met een uitnodiging om een afspraak te maken voor een service- of onderhoudsbeurt.
Wanneer je ook gebruik maakt van de optionele Plan-IT Online Afspraak Planner*, wordt er een unieke link met de e-mail/sms meegestuurd waarmee je klant direct online een afspraak kan inplannen. Omdat alle klant- en fietsgegevens reeds bekend zijn, hoeft de klant enkel nog een beschikbare datum te selecteren, waarna jij direct een reparatieaanvraag ontvangt in het Vendit Systeem. Nadat je deze aanvraag hebt goedgekeurd ontvangt de klant per e-mail een bevestiging van de afspraak. Eén werkdag voor de geplande afspraak, ontvangt de klant een afspraakherinnering per sms.
Dit betekent dat fietsenwinkeliers niet langer handmatig afspraken hoeven in te voeren en dat jij als fietsenwinkelier jouw klanten een eenvoudige manier aanbiedt om hun fiets in topconditie te houden. Het resultaat is een hogere werkplaatsomzet, hogere klanttevredenheid, minder administratieve handelingen en een efficiënter beheer van service- en onderhoudsbeurten.
Het vernieuwde service- en onderhoudsbeurtenbeheer wordt kosteloos aan alle Vendit gebruikers beschikbaar gesteld die reeds de werkplaats- en reparatiemodule in bezit hebben.
De kosten voor de Plan-IT Online Afspraak Planner bedragen € 19,- per maand/per filiaal. De installatiekosten bedragen € 150,- voor het eerste filiaal en € 99,- voor elk volgend filiaal. Meer weten? Neem contact op met jouw Vendit accountmanager.