Het tempo waarin het retaillandschap verandert wordt bepaald door digitale vooruitgang: meer contactmomenten, meer productreviews en- vergelijkingen waartoe consumenten altijd en overal toegang hebben. En meer variëteit in aankoopkanalen waaruit shoppers kunnen kiezen. Om concurrerend en relevant te blijven moeten retailbedrijven inzicht hebben in het veranderend winkelgedrag en de veranderende vraag van de doelgroep. Deze kennis is nodig om nieuwe mogelijkheden te creëren, voor zowel digitale als fysieke omgevingen. GfK biedt inzicht tijdens verschillende fases: van het meten van het aankooptraject en de ervaringen van jouw kopers, tot het bijhouden van prestatie en trends in retail.
GfK biedt betrouwbare markt- en consumenteninformatie waardoor klanten betere beslissingen kunnen nemen. Over de hele wereld combineren meer dan 13.000 marktonderzoekexperts hun passie met de jarenlange onderzoekservaring van GfK. Hierdoor is GfK in staat om wereldwijde inzichten te koppelen aan lokale marktinformatie uit meer dan 100 landen. Door gebruik te maken van innovatieve technologieën, zet GfK big data om in smart data. Hierdoor kunnen onze klanten hun concurrentievoordeel verbeteren en krijgen zij meer inzicht in de keuzes en ervaringen van hun consumenten.
Met behulp van de winkelautomatisering van Vendit kan je direct en kosteloos deelnemen aan het GfK Retailonderzoek.
In ruil voor jullie deelname verzeker je je van directe inzichten in jouw markt.